آیا سوالی دارید؟

لطفاً سوالات زیر را با دقت بخوانید و در صورتی که پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفاً سوال خود را با ما درمیان بگذارید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

ظاهرم پس از لیفت با نخ چگونه خواهد بود؟

پس از لیفت با نخ احتمالا ناحیه درمان شده کمی ورم کند یا حس کنید بیش از حد پوستتان لیفت شده اما با گذشت چند روز ظاهرتان شبیه عکس های چند سال قبلتان خواهد شد.

آیا لیفت صورت و بدن با نخ ‌های آپتوس درد دارد؟

لیفت با نخ aptos روشی کم تهاجم است و به کمک آن می توان نواحی کوچکی مانند صورت و گردن را بدون نیاز به بیهوشی عمومی اصلاح کرد. معمولا از بیهوشی عمومی برای لیفت نواحی وسیع تر بدن مانند سینه، باسن، ران و … استفاده می شود. لیفت صورت و گردن با نخ آپتوس فرآیند دردناکی نیست. پس از اینکه ناحیه مورد نظر آماده درمان میشود، با استفاده از محلول بی حس کننده بیمار را تحت بی حسی موضعی قرار میدهند و با گذشت چند دقیقه ناحیه مورد نظر کاملا بی حس میشود. حین درمان بیمار تنها چیزی که حس میکند ورود سوزن مخصوص به پوستش است اما هیچگونه دردی را در این بین حس نخواهد کرد.

چه کسانی می توانند خدمات لیفت با نخ APTOS را ارائه دهند؟

کمپانی APTOS نخ‌های لیفت را مستقیما به پزشکان متخصص پوست که دوره تخصصی لیفت با این نخ‌ ها را گذرانده اند عرضه می‌کند. به این ترتیب لیفت صورت و بدن با این نخ‌ ها بسیار ایمن بوده و رضایت حداکثری را به همراه دارد.

آیا لیفت صورت با نخ APTOS میتواند ویژگی های صورت را تغییر دهد؟

برخلاف لیفت صورت به روشی جراحی، لیفت صورت با نخ aptos تنها صورت را جوانتر میکند و ویژگی های طبیعی صورت حفظ میشوند. معمولا بافت های نرم صورت به جای قبلی شان در زمان جوانی بازگردانده میشوند. میتوانید انتظار داشته باشید که پس از لیفت صورت با نخ چهره تان سالها جوانتر به نظر برسد.

نخ های لیفت APTOS را از چه موادی می سازند؟

نخ های قابل جذب آپتوس از L-lactide copolymer به همراه caprolactone ساخته میشود. نخ های غیرقابل جذب آپتوس را از پلی پروپیلن میسازند. اخیرا سازندگان نخ های Aptos فرمولی جدید برای ساخت نخ های لیفت نسل سوم Aptos ابداع کرده اند و در ساخت این نخ ها از هیالورونیک اسید استفاده میکنند.

به چند جلسه درمانی نیاز دارم؟

تعداد جلسات مزوتراپی با توجه به تشخیص پزشک به شرایط شما و پاسخ‌دهی پوست‌تان به درمان بستگی دارد. تعداد جلسات مزوتراپی معمولاً بین ۴ تا ۸ جلسه متغیر است. فواصل بین جلسات هم متغیر است.

دوران نقاهت و مراقبت‌های لازم بعد از اندولیفت

اندولیفت در بخش سرپایی انجام می شود، بنابراین بلافاصله بعد از درمان می توانید به منزل بروید. نیاز به باند کشی یا پانسمان نیز ندارید. بعد از درمان، قرمزی و کبودی ممکن است ظاهر شود، اما معمولاً در عرض 1 تا 2 هفته از بین می رود و اکثر بیماران می توانند بعد از 1 تا 2 هفته به فعالیت های اجتماعی خود ادامه دهند. بیماران ممکن است درد، حساسیت به لمس و بی حسی را برای چند هفته بعد از درمان داشته باشند: این علائم دائمی نبوده و با گذر زمان رفع می شوند. به ندرت و موقتاً ممکن است عصب حرکتی در درمان پایین صورت تحت تأثیر قرار گیرد و ممکن است نیاز به استفاده از قرص های ضد التهابی خوراکی باشد.

از ما بپرس